عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما دوستان عزیز
دوستان با توجه به استفاده زیاد افراد از تلگرام ، ایجاد صفحه تلگرام برای وب سایت های وردپرس احساس می شود که مدیران این وب سایت ها در این شبکه اجتماعی پربازدید به فعالیت و تبلیغات بپردازند . مدیران به راحتی می توانند با استفاده از امکانات تلگرام ، مدیریت بهتر و راحت تری بر روی وب سایت خود داشته باشند که یکی از امکانات تلگرام که در این زمینه کمک بسیاری دارد ، ربات تلگرام می باشد . شما به راحتی می توانید با استفاده از ربات به پرسش های کاربران خود پاسخ دهید و یا مطالبی را که به تازگی در وب سایت وردپرسی شما منتشر شده است را در صفحه تلگرام وب سایت منتشر کند و ربات ها به راحتی کاربران تان را راهنمایی می کنند . شاید سوالی که برای شما وردپرس کارها پیش بیاید این باشد که این ربات را از کجا تهیه کنید و استخدام نمایید !!!!! شاید بعضی شما دوستان اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید و کسانی که اطلاعات کافی ندارند در این اموزش افزونه وردپرس همراه من باشند .

شما می توانید در وردپرس به راحتی تمام یک ربات برای خود بسازید و این اتفاق در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود و شما می توانید این رباتی را که برای وب سایت خود تهیه کرده اید را مدیریت نمایید . دوستان ربات های تلگرام قابلیت یادگیری دارند و این ربات ها همانند یک منشی عمل می کنند و آنها جواب کاربران تلگرامی را با استفاده از جملاتی که از با استفاده از دستورای همچون commands از پیش تعیین شده است ، می دهند و ربات های تلگرام به راحتی قابلیت یادگیری دارند و می توانند کارهایی را همانند آموزش دادن ، جستجو کردن برای مطلبی و … را انجام بدهند .

شما برای این که یک ربات تلگرام داشته باشید باید در سایت wptele.ga عضو شوید و افزونه ربات تلگرام را دریافت نمایید . شما برای دریافت افزونه ساخت ربات تلگرامی باید به لینک زیر مراجعه نمایید و افزونه را دانلود کنید :
دریافت افزونه Telegram Bot & Channel
دوستان شما با دریافت فایل این افزونه و نصب آن در پیشخوان وردپرس باید افزونه را در لیست فعال سازید تا تنظیمات افزونه را انجام دهید و شما می توانید به بخش تنظیمات افزونه بروید و دستورات بسیاری را مشخص کنید و برای نوشتن دستورات جدید در این تنظیمات همانند نوشتن مطالب جدید عمل نمایید و باید برای فراخوانی دستورات از اسلش استفاده کنید به این صورت که شما اسلش را قرار می دهید و بعد دستور را می نویسید . این افزونه قابلیت های بسیاری دارد از جمله ، می توانید از طریق این افزونه تعداد اعضا و کاربران صفحه تلگرام و ربات سایت به همراه تعداد پیام های ارسالی و گروه های ایجاد شده خود نمایش دهد .

شما دوستان پس از این که ربات تلگرامی را ایجاد کردید ، می توانید از افزونه مدیریت سایت وردپرس و دریافت هشدارها و پیام های اطلاع رسانی در کانال مدیر سایت استفاده نمایید ، از قابلیت های این افزونه اطلاع رسانی اتفاقات تازه ای همچون ارسال دیدگاه ها ، عضویت جدید کاربران در سایت و … می باشد ، که شما دوستان می توانید این افزونه را برای مدیریت وردپرس خود از طریق تلگرام را دریافت نمایید ، پس به لینک زیر مراجعه نمایید و فایل افزونه ا دانلود کنید :
دریافت افزونه Telegram for WP
شما دوستان با دریافت این افزونه و فعال سازی آن در وب سایت خود می توانید وردپرس خود را از طریق تلگرام مدیریت نمایید ، که از این طریق شما دوستان می توانید وقت بیشتری را در تلگرام بمانید !!!!خب دوستان این افزونه ای که در این قسمت برای شما معرفی کردم برای مدیریت وردپرس خودتان از طریق تلگرام می باشد که از این طریق شما می توانید تمامی اتفاقات تازه ای که در وب سایت شما می افتد را در تلگرام خود مشاهده نمایید و مدیریت کنید .

در ادامه می خواهم برای شما یک افزونه ی دیگری را معرفی کنم که با استفاه از ان بتوانید مطالب وب سایت وردپرس خود را به سرعت در کانال تگرام منتشر نمایید ، پس همراه من باشید .

شما دوستان با استفاده از افزونه ای که در این قسمت برای تان معرفی می کنم می توانید مطالب وب سایت وردپرس خود را به صورت خودکار به کانال تلگرام خود ارسال نمایید که شما با استفاده از ربات تلگرامی که ساخته اید می توانید به صورت خودکار تلگرام وب سایت خود را بروز رسانی نمایید ، بدون این که شما بخواهید به تلگرام خود سر بزنید . شما می توانید این افزونه کاربردی را از لینک زیر دریافت نمایید :
دانلود افزونه AUS Telegram Channel
شما دوستان عزیز باید فایل این افزونه را دریافت نمایید و در بخش افزونه ها در پنل مدیریتی خود اضافه نمایید و در نهایت افزونه را فعال سازید تا بتوانید تنظیمات لازم را انجام دهید ، شما وقتی به تنظیمات این افزونه مراجعه نمایید با اطلاعاتی همچون ، bot token که یک کدی چند رقمی می باشد و در هنگام ساخت ربات برای تان ایجاد می شود ، آدرس کانال تلگرام سایت ، همچنین تعیین تاریخ شروع به منتشر کردن خودکار مطالب در تلگرام و شما باید یک بازه زمانی برای بازبینی سایت تعیین نمایید برای منتشر شدن مطالب جدید در کانال تلگرام . که پس از تعیین این بازه زمانی ربات تلگرامی که ساخته اید به وب سایت شما سر می زند و مطالب جدید وب سایت را منتشر می کند .

جمع بندی : دوستان شما در این مطلب وردپرس با سه افزونه کاربردی در وردپرس آشنا شدید . که شما در ابتدا افزونه ای را به شما معرفی کردم که با استفاده از آن ربات تلگرامی برای وب سایت خود بسازید و در ادامه با افزونه ای دیگری برای مدیریت وردپرس از طریق تلگرام آشنا شدید و در نهایت افزونه ی شومی که در این مطلب معرفی شد برای انتشار خودکار مطالب وب سایت در وردپرس بود