پس از ورود به کنترل پنل هلم ابتدا گزینه My Domains را کلیک نمایید. در مرحله بعد از جدولی که نمایش داده می شود نام دومینی که ایمیل داخل آن باید ساخته شود را کلیک کنید. در مرحله بعد بر روی گزینه Email Accounts کلیک کنید. سپس لیست تمامی ایمیل های از پیش ساخته شده دومین مورد نظر نمایش داده می شود، با استفاده از گزینه Add  می توانید یک نشانی ایمیل جدید بسازید.


اطلاعاتی که حتما می بایست وارد کنید:
Email : نشانی ایمیلی که تصمیم به ساخت آنرا در دومین مورد نظر دارید، دقت داشته باشید که این نشانی فقط می تواند شامل حروف ، عدد و دو کاراکتر “.”(نقطه) و “-”(خط تیره) باشد، استفاده از سایر کاراکترها امکان پذیر نیست.
Full Name : نامی که به عنوان مالک یا فرستنده در زمان ارسال ایمیل نمایش داده می شود.
Password : رمز عبوری که برای ایمیل تعریف می کنید.
Confirm Password : تکرار رمز عبور بالا برای اطمینان از وارد شدن صحیح.

در زمان ساخت ایمیل امکانات دیگری نیز وجود دارد که می توانید با از آنها نیز استقاده نمایید.

Notes/comments : در صورت نیاز برای درج توضیحی در مورد ایمیل
Forwarding : برای ارسال یک کپی از ایمیل های دریافتی به نشانی ایمیل دیگری. توجه داشته باشید که درصورتی که قصد استفاده از این بخش را دارید باید گزینه This account is currently forwarding mail را چک زده و نشانی ایمیلی که باید کپی ایمیل ها به آن ارسال شود را در قسمت Forwarding address(es) وارد نماید(درهرخط یک نشانی ایمیل). نکته مهم آنکه در صورتی Retain a local copy of forwarded mail را چک نکنید تمامی ایمیل های وارد شده بطور کامل به نشانی های درج شده منتقل شده و هیچ کپی از آنها در باکس ایمیل جاری باقی نمی ماند . پس در صورتی که می خواهید ایمیل های دریافتی هم در میل باکس جاری باقی بماند وهم کپی آنها به نشانی ایمیل دیگری ارسال گردد گزینه Retain a local copy of forwarded mail حتما باید چک زده شود.
Auto Response : برای پاسخ گویی خودکار و ارسال پاسخی برای فرستنده

در قسمت Advanced  شما می توانید محدودیت هایی برای ایمیل تعریف کنید از جمله : محدودیت حجم باکس ، محدودیت تعداد ایمیل های موجود در باکس، پاک شدن ایمیل های دریافت شده پس مدت تعداد روز مشخصو …

سپس دکمه SAVE  را بزنید تا ایمیل ساخته شود.