با سلام دوستان عزیز همراه رجیران
دوستان عزیز شما آیا دوست داشتید که بتوانید که وب سایت وردپرسی خود را به یک باره ریست کنید ؟ آیا برای این کار روشی را بلد هستید ؟ دوستان عزیز امروز در این آموزش وردپرس می خواهم درباره ریست کامل وب سایت وردپرس برای شما توضیحاتی بدهم و بیان کنم که منظور از ریست کردن کامل وردپرس چیست ، پس شما عزیزانی که در این زمینه اطلاعاتی ندارید در اموزش وردپرس امروز همراه من باشید تا بتوانید وب سایت وردپرسی خود را در صورت لزوم ریست نمایید ، پس همراه من باشید .

شاید شما عزیزان بپرسید که ریست کردن کامل ودپرس چه کاربردی دارد و یا چرا لازم است که وردپرس خود را به صورت کامل ریست کنیم ؟ عزیزان ریست کردن وردپرس زمانی به استفاده می آید که شما عزیزان افزونه ای و یا قالب جدیدی و یا تغییراتی را در وب سایت خود ایجاد کرده اید و انتظاری که از نصب این قالب و افزونه ها داشته اید ، چیزی بر خلاف این بوده است که شما در نتیجه ی نصب آنها مشاهده می کنید ، شما تصمیم می گیرید که وب سایت شما به حالت اولیه برگردد که در این صورت باید کل دیتابیس جدید حذف شود و همچنین هر قسمت و بخش جدیدی که در اثر نصب افزونه وردپرس و قالب به وجود امده است باید حذف نمایید ، که انجام همه این کارها با هم مشکل می باشد ، پس به نظر می رسد که ریست کردن کامل وردپرس در اینجا یک گزینه ی مناسبی می باشد .

دوستان عزیز با استفاده از افزونه وردپرس که امروز به شما معرفی می کنم می توانید سایت وردپرسی خود را ریست کنید و همه ی اطلاعاتی اضافی وب سایت را حذف نمایید و شما به یک وردپرس تازه دست می یابید . خب دوستان اگر شما می خواهید این افزونه را دریافت کنید و در وب سایت خود نصب نمایید ، باید به لینک زیر مراجعه نمایید و افزونه را دانلود نمایید :
دانلود افزونه WordPress Reset

دوستان عزیز شما می توانید از لینک فوق افزونه موردنیاز خود را دریافت نمایید و در بخش افزونه های پنل وردپرس وب سایت خود نصب نمایید و در نهایت افزونه مورد نظر را فعال نمایید ، شما می توانید به راحتی با استفاده از این افزونه پایگاه داده وردپرس خود را به حالت اولیه برگردانید و این نکته را توجه داشته باشید که این افزونه کلیه ی شخصی سازی ها و تغییراتی را که ایجاد کرده اید را به حالت اولیه برمی گرداند و برای شما یک نسخه تازه نصب شده وردپرس را فراهم می کند ، پس توجه داشته باشید که زمانی از این افزونه استفاده نمایید که مطمئن هستید زیرا این افزونه همانطور که گفتم تمامی برگه ها و مطالب سایت شما را حذف می کند پس در استفاده از این افزونه احتیاط نمایید .

دوستان عزیز پس از این که شما این افزونه را در پنل خود فعال نمودید ، بخش جدیدی در تنظیمات شما ظاهر می شود که شما باید به بخش ابزارها و Reset بروید تا بتوانید به تنظیمات افزونه دسترسی داشته باشید و شما در این جا فقط باید Reset را درون فیلد مشخص شده تایپ نمایید و بر روی دکمه Reset کلیک کنید و سپس شما اگر به پنل خود بروید ، متوجه می شوید که وردپرس شما کاملا ریست شده است ، به همین راحتی !!!!

دوستان عزیز شما می توانید با ویرایش کردن فایل wp-config.php بعد از هر بار ریست کردن ، افزونه را دوباه فعال نمایید . دوستان عزیز اموزش افزونه وردپرس موردنظر به پایان رسید ، از همراهی شما عزیزان تا انتهای این آموزش وردپرس سپاسگزاریم ، در اموزش های بعدی وردپرس همراه من باشید .