دوستان عزیز حال شما خوب؟ امیدوارم که شاد و سلامت باشید و در این مطلب وردپرس  در کنار هم آموزشی کوتاه را سپری کنیم.در این آموزش قصد داریم کمی در مورد ایجاد بازتاب برای نوشته ها در وردپرس صحبت کنیم. آیا در مورد بازتاب در نوشته ها در وردپرس موردی را شنیده اید؟ این مورد در وب سایت های وردپرسی به تعداد بسیار بالا اتفاق می افتد و مطمئنا شما نیز در مورد ان اطلاعاتی دارید.پس در ادامه کمی بیشتر ان را مورد بررسی قرار میدهیم.تا انتها با من همراه باشید.
آموزش جلوگیری در ایجاد بازتاب به خود در وردپرس

دوستان اگر شما هم توی نوشته‌ های وب سایتت خود وارد میشوید و ان ها را مشاهده میکنید و به نوشته‌های قدیمی‌ وب سایت وردپرسی خود لینک میدهید حتما با مسئله بازتاب به خود روبرو شده اید که خب در این آموزش قرار است ان را حل کنیم.وردپرس به کمک گوگل، لینکی از سایت‌هایی که به شما لینک داده‌اند را در داخل پیوندهای ورودی برای شما قرار میدهد و برای شما نمایش میدهد.اما چطور میتوان این مورد را جل کرد؟ روش بسیار ساده است.

برای این منظور شما باید از یک هک وردپرس استفاده کنید.
۱
۲
۳
۴
۵
۶
۷
۸
۹

<?php
function no_self_ping( &$links ) {
$home = get_option( ‘home’ );
foreach ( $links as $l => $link )
if ( 0 === strpos( $link, $home ) )
unset($links[$l]);
}
add_action( ‘pre_ping’, ‘no_self_ping’ );
?>

کد فوف را در فایل فانکشن قالب وردپرس خود قرار دهید و سپس آن را ذخیره سازی کنید البته قبل از این کار از فایل های وب سایت وردپرسی خود حتما نسخه پشتیبان تهیه کنید.پس از این کار میتوانید ببینید که دیگر به شما بازتابی ایجاد نمیشود و شما این مورد را به سادگی حل کردید.

تشکر از همراهی شما..