همانطور که همه ی شما دوستان می دانید ،بازاریابی شبکه های اجتماعی یکی از روش های بازاریابی اینترنتی می باشد و برای اینکه بتوانید از این طریق بازاریابی انجام دهید لازم است که شما در این شبکه های اجتماعی عضو شوید ،پس قدم اول در بازاریابی شبکه های اجتماعی عضویت شرکت ها و فروشنده ها در شبکه های اجتماعی است و با انتشار محتوا ،تصاویر ، ویدیو و کمک گرفتن از سایر امکاناتی که می توان در این شبکه استفاده کرد و وجود دارد ،نظر سایر اعضا در این شبکه را به خود جلب نمایید و آنها را برای بازدید ا ز وب سایت خود تشویق کنید.در این جا برای شما شبکه های اجتماعی را معرفی می کنم و توضیحاتی را درباره هر یک از آنها برای شما می دهم. دوستان تا انتهای این مطلب با من همراه باشید تا بتوانید شبکه اجتماعی مناسب با کسب و کار خود را انتخاب نمایید و موفقیت در کسب و خود را رقم بزنید

شبکه های اجتماعی معروف

فیس بوک
پر طرفدارترین شبکه اجتماعی جهان می باشد که در حدود یک میلیارد از کاربران اینترنتی را به خود اختصاص داده است و برای اشتراک گذاری محتوا و ایجاد ارتباط با دوستان و آشنایان به کار می رود.

توییتر
توییتر پس از فیسبوک اکثر کاربران اینترنتی را به خود اختصاص داده است و کاربران از این شبکه اجتماعی برای انتشار مطالب موردنظر خود استفاده می کنند. محتوایی که در این شبکه منتشر می کنید باید به صورت مختصر و کوتاه باشد و فقط اتفاقات مهم نوشته می شود.

یوتیوب
کاربران اینترنتی برای انتشار ویدیوهای خود از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. و در این شبکه انواع ویدیوهای سرگرمی و آموزشی را می توانید قرار دهید و یا دریافت نمایید.

از همراهی شما دوستان عزیز تا انتهای این مطلب سپاسگزارم
در مطلب بعدی از این بخش با من همراه باشید تا با شبکه های اجتماعی اشنا شوید و از مزای و معایب ان آگاه گردید