شلام کاربران عزیز امیدوارم که روز خوبی را شروع کرده باشید و اماده یکی دیگر از اموزشهای ما باشید..برای ورود به جوملا برای انجام این کار, به بخش My Account مراجعه کرده و روی تبِ installation joomla کلیک کنید . با فهرستی از برنامه های کاربردی joomla (application) در حساب خود مواجه می شوید . روی گزینه ی Go to admin panel که بلافاصله پس از آیتم installation مورد نظر قرار گرفته کلیک کنید . با انجام این کار بلافاصله وارد قسمت مدیریت جوملا می شوید.

وارد (login) صفحه ی رسمی joomla demo admin شوید

آن دسته از کاربرانی که به منظور دستیابی به پیش نمایش joomla 3, demo account برای خود به وجود آورده اند, به راحتی می توانند به قسمت مدیریتی سایت جوملایی دسترسی پیدا کنند . تنها کافی است روی دکمه ی قرمز Admin کلیک کرده تا به صورت خودکار وارد آن شوند .

برای شروع, ابتدا باید وارد cPanel شده و به لینک Joomla Admin Tools مراجعه کنید .

حال, سایتی که مایلید به آن دسترسی پیدا کنید را یافته و روی لینک Reset password کلیک کنید.

خط مذکور گسترش یافته و به شما اجازه می دهد نام کاربری مدیریتی جدید (admin username) و رمزعبور ویژه ی آن را انتخاب کنید .

در مرحله ی پایانی, روی گزینه ی change password کلیک کنید . حال می توانید با رمزعبور جدید خود وارد شوید .

چناچه رمزعبور ویژه ی نام کاربر معمولی (non-super admin) را فراموش کرده اید, آخرین نسخه ی جوملا روش کارامد و آسانی به منظور دریافت جزئیات login در اختیار شما قرار می دهد. تنها کافی است به صفحه ی ورود (login screen) مراجعه کرده و روی دکمه ی علامت سوال (?) کلیک کنید . شما به صفحه ایی ارجاع داده می شوید که باید در آن آدرس ایمیل مرتبط با کاربر joomla 3 را وارد کنید . ایمیلی دریافت می کنید که در آن به صفحه ی بازنشانی رمزعبور (password reset page) و اعتبار سنجی کلید (validation key) لینک داده شده است .

چنانچه مایلید رمزعبور super admin (نام کاربری اصلی که شما حین فرایند نصب انتخاب کرده بودید) را بازنشانی (reset) کنید؛ باید این کار را خودتان به صورت دستی انجام دهدید.