وبگرد: دانلود بهترین تصاویر پس زمینه
روزانه از تصاویر مختلف زیاد استفاده می‌کنیم؛ از به‌روزرسانی کاور و عکس پروفایل تا استفاده‌های تبلیغاتی که با کمک تصاویر باکیفیت بالا و بامعنی انجام می‌شوند. تصاویر همواره تأثیر بسیار بیشتری نسبت به کلمات بر ذهن انسان دارند و هضم آن‌ها بسیار راحت‌تر است.

این بار در وبگرد دوست داریم برترین وب‌سایت‌های دانلود تصاویر را معرفی کنیم. شاید وب‌سایت‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند، بزرگ‌ترین منبع دانلود تصاویر نباشند؛ اما قطعا  از بهترین منابع دریافت تصاویر باکیفیت به شمار می‌روند.
Freestocks

دانلود تصاویر

سبک تصاویر، کیفیت و ظاهر آن‌ها آن‌قدر جذاب به نظر می‌رسد که چه برای استفاده‌های کاری و چه استفاده‌های شخصی بسیار مناسب هستند. زمانی که به وب‌سایت وارد می‌شوید در دسته‌بندی‌های متنوع، تصاویر را به ترتیب مشاهده می‌کنید؛ با کلیک روی هر تصویر دلخواه خود می‌توانید با باز شدن تصویر در اندازه بزرگ‌تر آن را به‌راحتی دانلود کنید.
Socwall

دانلود تصاویر

مثل دیگر وب‌سایت‌های دانلود تصاویر پس‌زمینه، عکس‌ها در دسته‌بندی‌های مختلف وجود دارند. خوشبختانه دسته‌بندی‌های این وب‌سایت بسیار زیاد هستند و در زمینه‌های مختلفی می‌توانید عکس‌های زیبایی را برای انتخاب به‌عنوان پس‌زمینه امتحان کنید.
Splitshire

downlaod photos

وب‌سایت Splitshire تصاویر خام و زیبا را به‌رایگان برای دانلود در اختیار شما قرار می‌دهد، این تصاویر توسط عکاسان حرفه‌ای گرفته‌ می‌شوند‌ و در این وب‌سایت قرار می‌گیرند. خوشبختانه تصاویر این وب‌سایت در دسته‌بندی‌های بسیار متنوعی وجود دارند و می‌توانید به‌راحتی موارد دلخواه خود را دانلود کنید.