۶- بهینه سازی صفحات اصلی و مهم
در صورت قابل درک نبودن آنچه وب سایت شما ارائه می دهد و در صورتی که آنچه کاربران می خواهند در نگاه اول نیابند؛ بلافاصله وب سایت را ترک خواهند کرد. علاوه بر این، تکنیکهای زیادی برای دنبال کردن وجود دارد که در این صورت شانس شما برای داشتن رتبهء مناسب تر افزایش خواهد یافت. و البته با انجام فعالیت بیشتر صفحات اصلی، در فروش شمارهء یک خواهید شد.

صفحات مهم و اصلی باید به طور موثر باعث: فروش محصولات شما و دارای توضیحات مزایای کالاها و خدمات بوده و مسائل در آن به صورت کامل و واضح بوده تا به آسانی مراحل در آن قابل انجام باشد. حتماً این صفحات را مجدد بررسی نمایید، زیرا که ما نکاتی ساده و آسان برای بررسی سریع صفحات اصلی و مهم جهت کمک به شما جمع آوری نموده ایم.

۷- در متن تبلیغات خود از کلمات کلیدی استفاده نمایید.
در متن آگهی های وب سایت خود( به خصوص در عنوان آن) از کلمات کلیدی استفاده کرده تا هنگام جستجو برای افراد، تبلیغ وب سایت شما نشان داده شود. اگر هنگام جستجو فردی کلمه کلیدی که در تبلیغ شما استفاده شده را تایپ نماید و آگهی شما نمایان شود، کلمه کلیدی در متن تبلیغ شما به صورت برجسته و پررنگ ظاهر می شود.

علاوه بر این کاربران تمایل به پیدا کردن محصولات و خدمات مورد نیاز خود را دارند. بنابراین از استفادهء نام شرکت در عنوان آگهی وب سایت، خود داری نمایید، مگر اینکه هدف شما نام تجاری و یا شرکت شما برای به رسمیت شناخته شدن باشد. برای این کار باید کلمه کلیدی خود را به دو بخش کوچک تقسیم کرده و یک تبلیغ مرتبط با بهترین کلید واژه وب سایت خود تهیه نمایید.

۸- یک تبلیغ ساده ولی اغوا کننده بسازید.
چه چیزی باعث مقابلهء محصولات و یا خدمات وب سایت شما در مقابل رقبای شما می شود؟ در آگهی های خود این نماد و تفاوتهای وب سایت خود با دیگر وب سایت های رقبا را برجسته و پررنگ نمایید. مطمئن شوید هر ویژگی منحصر به فردی از محصولات و خدمات شما در آگهی ارائه شده کاملاً توصیف شده و واضح باشد.

۹- در آگهی خود از “تماس برای راهنمایی خرید” استفاده نمایید.
برای هر یک از آگهی های خود، برای فروش بیشتر و سود مضاعف، از آیتم “راهنمای خرید” استفاده نمایید. تماس برای راهنمایی خرید، مشتریان را برای کلیک بر روی تبلیغات تشویق کرده و در واقع برای مشتری تضمین درک آنچه شما دقیقاً به آنها ارائه می کنید و آنچه باید در صفحات اصلی وب شما انجام دهند می باشد. بعضی از عبارات مربوط به “تماس-برای راهنمایی خرید” عبارتند از: خرید-فروش-ثبت سفارش و…

۱۰- وب سایت خود را به یک ماشین تبدیل کاملاً بهینه سازی شده تبدیل نمایید.
در نهایت، وب سایت شما عامل تعیین کنندهء چگونگی عملکرد تبلیغات شما در تبدیل افراد بازدیدکننده به خریدار می باشد. مطمئن شوید وب سایت شما طوری طراحی شده که به کاربران اجازهء انجام اقدامات به صورت کامل می دهد.معمولاً کاربران اینترنت برای ماندن در یک وب سایت و یا رفتن به سایتهای دیگر سریع اقدام می کنند.

هنگامی که کاربر بر روی تبلیغات شما کلیک می کنند، باید به صفحهء‌اصلی وب سایت شما که به صورت واضح اطلاعات محصولات و خدمات ارائه شده، وارد شوند. اگر کاربران بلافاصله به آن اطلاعاتی که باعث کلیک کردن بر روی تبلیغات شما شده دسترسی پیدا نکنند، به احتمال زیاد بدون هیچ عملی اقدام به ترک وب سایت شما می نمایند.