نحوه یافتن آدرس دیتابیس سرور
کنترل پنل (Control Panel) > WSP > کاربری > پایگاه های داده (Databases) > MYSQL

برای یافتن آدرس دیتابیس خود ابتدا از طریق آدرس cp.yourdomainname (به جای yourdomainname نام دامنه خود را قرار دهید.) در کنترل پنل WSP خود لاگین نمایید.

از منوی صفحه اصلی بر روی گزینه Databases و سپس MySQL 5.x  کلیک نمایید.

با انتخاب این گزینه لیست دیتابیس های موجود خود را مشاهده می نمایید. برای یافتن آدرس IP سرور هریک از دیتابیس ها بر روی گزینه Browse Database در روبروی نام دیتابیس مورد نظر خود کلیک کنید.

با کلیک بر روی گزینه Browse Database  یک صفحه جدید باز خواهد شد که شما را به پنجره phpmyadmin برای مدیریت دیتابیس خود هدایت می نماید. در این صفحه در نوار آدرس مرورگر خود آدرس IP سرور دیتابیس را مشاهده می نمایید.
توجه فرمایید که تنها آدرس IP (چهار قسمت عددی) موجود در نوار ابزار را به عنوان آدرس سرور در Connection String خود قرار دهید و از کپی کردن سایر عبارات خودداری کرده و کلمه http:// را نیز از ابتدای آدرس IP حذف نمایید.

در صورتی که در قسمت databases  مقابل نام دیتابیس خود گزینه Browse Database  را مشاهده نکردید، ابتدا برروی گزینه Domains در منوی سمت راست کنترل پنل کلیک نمایید.
با انتخاب این گزینه در صفحه لود شده، لیستی از دامین های اصلی و Alias خود را مشاهده می فرمایید.

بر روی نام دامین اصلی خود که از نوع Top-level Domain می باشد کلیک نمایید.
با کلیک بر روی گزینه مذکور، لیستی از رکورد های DNS zone به همراه آدرس IP آن ها را مشاهده خواهید نمود که آدرس دیتابیس سرور MySQL سرویس میزبانی شما با نام mysql  در لیست مورد نظر موجود می باشد.

مانطور که در تصویر زیر می بینید آدرس دیتابیس سرور سرویس معادل ۶۷٫۲۰۵٫۷۴٫۱۷۵ می باشد.