سلام خدمت همه ی دوستان عزیز , با معرفی یک افزونه کاربردی وردپرس در خدمتتون هستیم در این بخش شما با نحوه قرار دادن کد php در ابزارک ها اشنا خواهید شد اگر تا به حال امتحان کرده باشید کد های php در ابزارک ها اجرا نمیشن , گاهی می خواهیم امکانی رو به سایت و در ستون کناری اضافه کنم مثلا کد نمایش آخرین مطالب که به صورت php هستش , میشه به راحتی کد مرود نظر رو در ابزارک ها قرا داد تا بخش مورد نظر به سایت اضافه بشه. اما کدهای php قابل اجرا نخواهند حال باید چیکار کنیم.

نحوه قرار دادن کد php در ابزارک

افزونه PHP Code Widget برای قررا دادن کد در ابزارک ها هستش , اگر ابزارک متنی وردپرس که یکی از ابزارک ها ی پیش فرض خود وردپرس هستش رو دیده باشید میشه با استفاده از اون ابزارک کدهای html رو به راحتی به نمایش گذاشت حال بعد از نصب این افزونه وردپرس می تونید کد های php خود را به راحتی با استفاده از این ابزارک در ستون کناری سایت به نمایش بزارید.

برای دانلود افزونه به لینک افزونه PHP Code Widget مراجعه کنید و افزونه را از مخزن وردپرس دانولد و نصب کنید. نحوه نصب افزونه مثل سایر افزونه های هستش , اگر اطلاعاتی ندارید نحوه نصب افزونه وردپرس رو مطالعه کنید.

امیدوارم مفید واقع بشه برایتون … بهترین ها را برایتان ارزومندیم.