سلام خدمت شما دوستان عزیز.امیدوارم روزهای خوبی در فصل جدیدی از سال داشته باشید
من در خدمت شما دوستان می باشم با ادامه نکات اولیه در راه اندازی فروشگاه اینترنتی، از اینکه با من همراه هستید بسیار ممنونم.بدون فوت وقت به ادامه نکات می پردازم:

  • طراحی قالب فروشگاه

دوستان ،طراحی قالب سایت و فروشگاه اینترنتی و طراحی قالب اختصاصی در جذب کردن مخاطبان و کاربران از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد،طراحی قالب اختصاصی فروشگاه اینترنتی توسط شرکت طراحی سایتی که نرم افزار فروشگاه ساز را از ان تهیه نموده اید،انجام می گیرد.

به نظر شما طراحی قالب اختصاصی فروشگاه آنلاین چه ویژگی هایی دارد؟
محل و نحوه دسترسی به منو و زیرمنوها ، مکان لوگو ، تعداد ومحل قرار گیری لینک های بالای صفحه ، لینک های سریع پایین صفحه و محل قرار گیری باکس های هوشمند، محبوب ترین و پر فروش ترین کالاهای فروشگاه و این قبیل موارد را باید در طراحی قالب خود توجه داشت.

شما برای سفارش طراحی قالب فروشگاه اینترنتی ،می بایست اطلاعات متنی و تصویری مربوط به صفحه اول فروشگاه و همچنین لوگوی با کیفیت و تصاویر مناسبی را که به صورت گرافیکی برای شرکت طراحی نموده ای را ارسال کرده و ادامه توضیحات لازمه را برای طراحی ارسال نمایید.مانند کد رنگ و یا الگوی گرافیک .

  • طراحی صفحات وب ، صفحات وب ، ورود تصاویر و مشخصات کالا و خدمات در فروشگاه ساز

شما می توانید اطلاعاتی مانند محتوای صفحات مربوط به منوها و زیرمنوها را همراه با تعدادی از کالاها مربوط به گروه های کالای متفاوت را برای شرکت طراحی سایت ارسال کنید.لازم است که نحوه ارسال و همچنین جمع اوری اطلاعات متنی و تصویری مربوط به فروشگاه با نقشه کلی اینترنتی هماهنگی داشته باشد. شما در میان فروشگاه های اینترنتی داخلی یا خارجی و یا حتی از میان الگوهای گرافیکی مربوط به قالب فروشگاه اینترنتی ،نسبت به انتخاب یک الگو برای نقشه سایت و کد رنگ ونحوه اجرای قالب اقدام نمایید.

نکات مربوط به این مرحله را در مطلب بعدی برای شما بیان می کنم.

دوستان عزیز در این مطلب دو مرحله از مراحل راه اندازی فروشگاه آنلاین را برای تان بیان کردم
از همراهی شما متشکرم
شما دوستان می توانید ادامه مطالب را در لینک بعدی دنبال کنید