۳٫ چگونه کلمات کلیدی هدفمند ایجاد کنید.

وقتی که در حال انتخاب کلمات کلیدی هدفمند هستید، یک ایده خوب اینکه از برند خودتون شروع کنید. کلمات کلیدی بر برند شما متمرکز می باشند بهترین راه برای هدایت ترافیک از سمت کسانی است که شمارو تا حدودی می شناسند و اطلاع از کار شما دارند. بعد از اینکه این کلمات رو لیست کردید، یه مقدار عمیق تر به محتوای خودتون و رقیبانتون وارد بشید، این کار یه روش عالی برای پیدا کردن کلمات کلیدی مزتبط بیشتر می باشد. استفاده از ابزار هایی مثل Google Trends ، چک کردن پروفایل مشتریان بالقوه در کانال های اجتماعی، و حتی مطالعه سایت هایی مثل Quora به شما در درک بهتری از انواع نیازهای محتوایی مردم که در جستجوی آن هستند می دهد. وقتی که لیستی از کلمات کلیدی هدفمند را انتخاب کردید، سپس میزان ترافیک، رقابت و غیره را تخمین می زنیم.
۴٫ استراتژی ساخت لینک هدفمند.

بک لینک ها یکی از بخش های جدا نشدنی و غیر قابل چشم پوشی در استراتژی سئو می باشد. به خاطر اهمیت بالایی که بک لینک ها دارند، مورد سوء استفاده خیلی ها برای بازی دادن سیستم شده است، و متاسفانه ساخت لینک طی سال های اخیر بسیار بد نام شده است. پناه میبرم به خدا از دست مخلوق خدا. خداروشکر تکنولوژی در زمینه هوشمندسازی موتور های جستجو مدام در حال پیشرفت هست. چطوری؟؟ الگوریتم پاندای گوگل (به خصوص که جدیدا به صورت بلادرنگ شده است) به جنگ تمام عیار با این موضوع پرداخته است. گوگل هوشمندانه و به خوبی چنین لینک هایی رو شناسایی می کند و در لیست لینک های اسپم قرار می دهد و به لینک پنالتی می زند حتی حتی اگه اون صفحه در بازاریابی محتوا محبوب باشد. اما، در حالی که ساختن و کسب لینک با هم انجام می شوند، هنوز هم باید در هسته تلاش های جستجو یی شما باشد. برای موفقیت در جستجو و هدایت ترافیک مرتبط، شما باید یک هدف داشته باشید، و اونم استراتژی ساخت لینک هدفمند می باشد.
۵٫ هدف خودتون رو پبدا کنید و برای بدست اورد آن تلاش کنید.
در این دنیای انلاین که به طور فزایده ای رقابت وجود دارد، سایتی که ساختار قوی داشته باشه و تمرکز بر روی تهیه محتوای با ارزش برای خواننده خود است، همواره در تمامی آزمون های پیش رو موفق بیرون خواهد آمد.