فانوس راهکاری ایده آل برای کاهش هزینه های جاری مدیران
این سرویس برای کاربران این امکان را فراهم می‌آورد که دفتر کار خود را به صورت رایگان برای یک هفته راه‌اندازی و از امکانات آن بهره‌مند شوند و در صورت رضایت از خدمات ارائه شده، اقدام به خریداری طرح‌های موجود در سایت www.dgfanoos.com کنند.

شرکت داده‌گستر فانوس ارائه دهنده سرویس دفتر کار مجازی، از سال ۱۳۹۳ افتخار دارد خدمات یک دفتر کار حقیقی مجهز را به صورت مجازی به کاربران و مشتریان خود ارائه کند. کلیه صاحبان مشاغل می‌توانند با پرداخت کمترین هزینه و بدون پرداخت هیچگونه هزینه جانبی اعم از اجاره بها، حقوق پرسنل و قبوض ماهیانه آب‌، برق و تلفن، دفتر کار خود را با هزینه حداقلی ماهیانه ۵۰،۰۰۰ تومان، راه اندازی کنند و از کلیه امکانات یک دفتر کار مجهز همچون شماره تلفن دلخواه‌، فکس، پیغام صوتی، اتاق جلسات، منشی حقیقی و سرویس پاسخگویی خودکار (IVR) بهره ببرند.

همچنین کاربران می‌توانند با استفاده از سرویس دفتر کار مجازی فانوس از امکانات دیگری چون گزارش‌گیری آنلاین تماس‌ها و فکس‌های دریافتی، تعریف داخلی‌های دلخواه، انتقال تماس‌های داخلی به یک یا چند شماره تلفن ثابت یا همراه، پاسخگویی خودکار و ۲۴ ساعته تماس‌ها و تغییر شماره تلفن‌های تعریف شده به صورت آنلاین و از طریق پنل کاربری، برخوردار شوند.

 از این پس شهروندان عزیز می‌توانند با مراجعه به سایت و انتخاب یکی از طرح‌های موجود در سایت و همچنین انتخاب شماره تلفن دلخواه، دفتر کار مجازی خود را به صورت آنلاین راه اندازی کرده و به تجارت خود رونق بخشند.