شاید تا به حال  به این موضوع فکر کردید که بتونید برای در آمد زایی بیشتر سایت رو برای کاربراتون شخصی کنید.یا این که یه ناحیه ای برای کاربران عضو در سایت خودتون اجاد کنید که بقیه نتونن دسترسی داشته باشن و یه جورایی با این کار برای دسترسی به اون قسمت کاربرای غیر عضو رو برای عضو شدن در سایت ترغیب کنید.در این پست به صورت جزیی تر دلایل ایجاد این بلخش رو بررسی می کنیم، با کاربرد های جادویی وردپرس آشنا می شیم و در انتها مجموعه ی کاربردی از افزونه هایی که بدین منظور مناسب اند رو معرفی می کنیم.

آموزش وردپرس شخصی سازی فضای سایت برای کاربران و ایجاد ناحیه مخصوص برای اعضا

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

چرا سایت و محتوای اون رو شخصی سازی کنیم؟

چگونه برای کاربران غیر عضو دسترسی را برداریم ؟ شاید شما یکی از مدیرانی هستید که دوست دارید فقط کاربرانی که در سایتتون عضو هستن از مطالب سایت استفاده کنن و به نحوه اشتراک ویژه در سایتتون راه اندازی کنید قبلا در این رابطه مطلبی منتشر کردیم با عنوان افزونه اشتراک ویژه وردپرس vip که این قابلیت رو به وردپرس شما اضافه می کنه. بیش تر از همه مدیران سایت های تجاری ،انجمن ها و سایت هایی که با عضو گیری غیر رایگان فعالیت می کنن به این موضوع باید توجه کنن.در واقع اگه صاحب یه سایت مرتبط با شغلتون یا فروشگاه یا سایت دانلود بزرگی هستید برای درآمد زایی بیشتر باید می تونید این کار رو انجام بدید.اگه بازید کننده های شما هنوز اندک هستن باید منتظر باشید .به محض افزایش ترافیک سایت برای این موضوع اقدام کنید. شاید با خودتون بگید که با این کار کاربرا ممکنه شوکه شن….بله!بعد از مدتی فعالیت رو تغییر دادن کاربرانتون رو شوکه می کنه ولی خب دسترسی به لینک ها و بخش هایی که برای شما با صرف هزینه همراه بوده نیاز به این کار داره. توجه داشته باشید که در ابتدای کارتون یه سری فعالیت ها ی رایگان می تونه ترغیب کننده باشه.مثلا اگه سایت دانولد رو اداره می کنید  هزینه اکانتی رو که برای دانلود مستقیم به کاربر ارایه می دید رو حدالامکان پایین در نظر بگیرید.به هرحال راه های تشویقی زیادی هست. …………………………………………………………………………………………….

معرفی افزونه های مرتبط:

در این قسمت افزونه هارو به همراه لینک دانلود و توضیحات مربوطشون مطالعه خواهید کرد: ۱_افزونه s2Member این افزونه برای ایجاد محدودیت در ناحیه ی محتوای سایته.با استفاده از این افزونه تنها افرادی که هزینه مربوط رو پرداخت کردن قادر به مشاهده صفحات و پست و لینک ها و…هستن.اگه صاحب سایت دانلودی هستین که دوست دارید با خرید اکانت توسط کاربرا در آمدزایی کنید این افزونه رو به شما پیشنهاد می دیم.این افزونه بیش از  ۴۶۹,۰۰۰ بار بعد از انتشار دانلود شد. لینک دانلود ………………………………………….

۲_افزونه Maven Member

این افزونه برای دسترسی به دسته بندی ها،و صفحات محدودیت ایجاد می کنه.افزونه ای مشابه افزونه ی اوله که معرفی شد.در جایی خودندم که این افزونه بیش از ۱۲,۰۰۰ دفعه دانلود شده و ۴/۵ ستاره ای شده! لینک دانلود ………………………………………..

۳_افزونه WP-Members

این افزونه هم محدودیت ایجاد می کنه با این تفاوت که امکاناتی از قبیل ساخت پیج های ساده با شورت کد های ساده که شامل پروفایل برای کاربران و ناحیه ی Log in هست روداره.این افزونه بیش از ۳۲۲,۰۰۰ دفعه دانلود شد و تونست ۴٫۲/۵ ستاره ای شه در گوگل! لینک دانلود ……………………………………………………………….

۴_افزونه WordPress Access Control

این افزونه بیش از ۴۹,۰۰۰ بار دانلود شد و ۴٫۵/۵ ستاره ای شد.کاربردی کاملا مشابه با افزونه های قبلی داره لینک دانلود …………………………………………………..

۵_افزونه Member Access

این افزونه هم امکان مشاده انواع پیج ها و…تنها به کاربران عضو شده می ده.افزونه بیش از ۱۰۰,۰۰۰ دفعه دانلود شد و نهایتا ۴٫۳/۵ ستاره ای شد. لینک دانلود ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. اگه سایت شما برای ایجاد این نوع محدودیت مناسبه کدوم یک از این افزونه هارو انتخاب می کنید؟ نظرتون رو درباره هر یک از این افزونه ها و امکاناتش با ما در میون بذارید.