در قسمت قبلی درباره نحوه سفارشی سازی قالب های وردپرس به صورت ابتدایی تر آشنا شدیم.در این مقاله مطالب نهایی رو بررسی می کنیم.

چگونه پوسته وردپرس را سفارشی کنیم؟

ساخت کد با استفاده از سایت generate wp

این سایت یک منبع ابزار خوب برای توسعه دهندگان وردپرسه.زمانی که شما قصد دارید به ویرایش بخش های مختلف بپردازید،نیاز دارید که با مد های این قسمت ها ازقبیل هیدر،منو ها ،ساید بار و…آشنایی داشته باشید.این سایت یکی از راحت ترین و سریع ترین راه ها برای ساحت سریع کدهای وردپرسه.در این سایت تنها با یک کلیک می تونید کد های دلخواهتون رو براساس استاندارد های وردپرس بسازید.

ایجاد فونت های متمایز با استفاده از what font tool

این سایت هم یکی دیگه از وب مستر تولزهای خوبه که همون طور که از نامش پیداست برای تغییر فونت کاربرد داره.توجه داشته باشید که فونت در سایت شما حرف اولو میزنه.تغییر فونت،مهم ترین چیزیه که شاید در نگاه اول برای بازدید کننده بعد از تم سایت چشمگیر باشه.اما ایجاد کد دلخواه راحت نیست.نیاز به دانشی تخصصی داره.می تونید از این وب مستر برای ساخت فونت دلخواهتون استفاده کنید.

استفاده از سایت های مرجع برای ایده گیری

خب شاید قبل از این که اصلا برای ویرایش قالب خودتون دست به کار شید،بهتر باشه از سایت های مرجع استفاده کنید.

وقتی که یک قالب رو نصب می کنید،خیلی با پیش نمایشی که ازش دیدید متفاوته معمولا..در واقع کارهای شخصی سازی تم رو باید خودتون انجام بدید.اما یکی راهکار خای خوب،مشاهده سایر سایت هاست و ایده گرفتن از نحوه ی چینش سایر افراد.سایت هایی مثل theme unit test on the codex   که در واقع سایت اصلی وردپرسه و wordpress sample content.

یکی از منابع مفید برای نمایش سمپل یا درواقع نمونه کارهای انجام شدست.این راه یکی از بهترین کارها قبل از اقدام به ویرایش کلی هست.

استفاده از ویرایشگرهای حرفه ای

ویرایشگر های حرفه ای ابزارهای مفیدی هستن که سازگار برای استفاده تمامی کاربرانن.برای ساخت یک پیج مثل صفحه اصلی به دلخواه خودتون،این  ویرایشگر های حرف اولو میزنه.در برخی قالب ها این ویرایشگر های حرفه ای وحود داره .نمونه از این ویرایشگر ها،افزونه visual composer هست.افزونه ای که بالغ بر ۵۰۰ هزار بار دانلود شده.

 

امیدوارم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشه.