ساخت یک پروژه وب سایت ASP.Net و اضافه کردن صفحات جدید به آن :

در این مرحله از راهکار شما بایستی یک پروژه وب سایت جدید را ایجاد کرده و یک صفحه را به آن اضافه نمایید . سپس کدهای مورد نظر HTML و ASP.Net خود را به صفحه اضافه کرده و آن را در مرورگر اجرا کنید .
در این راهکار ما پروژه وب سایت ASP.Net خود را با استفاده از حالت File system web site project ایجاد می کنیم . در این حالت نیازی به کار با سیستم IIS ویندوز نداریم ، به جای آن صفحات سایت بر روی فایل سیستم ویندوز ساخته شده و اجرا می شوند . بنابراین شما نیاز به انجام تنظیمات اضافه نداشته و به راحتی می توانید سایت خود را در ویژوال استودیو اجرا نمایید .
فایل سیستم ویندوز ( File System ) صفحات و سایر فایل های سایت شما را در یک پوشه Folder در مکانی دلخواه شما بر روی کامپیوترتان ذخیره می کند . راه های دیگری برای نگهداری فایل های پروژه وب سایت ASP.Net نیز وجود دارد که در لیست زیر به معرفی آنها می پردازیم :

local web site project : در این حالت صفحات و فایل های پروژه وب سایت در یک فولدر اصلی در پروژه IIS ویندوز قرار گرفته ( معمولا inetup\wwwroot\ ) و توسط سرور IIS ویندوز اجرا می شوند .
FTP site project : در این حالت فایل ها و صفحات پروژه وب سایت بر روی یک سرور راه دور قرار گرفته و از طریق پروتکل ( FTP : File Transfer Protocol ) می توانید به آنها دسترسی داشته و فایل ها را آپلود و دانلود کنید .
remote IIS web site project : در این حالت فایل ها و صفحات پروژه وب سایت شما بر روی یک سرور دیگر قرار گرفته و شما از طریق یک شبکه محلی ( local network ) به سایت و فایل های آن دسترسی دارید .
web application project : این روش بسیار شبیه روش file system web site project می باشد ، با این تفاوت که قبل از اجرا و ارسال سایت خود ، بایستی پروژه خود را در قالب یک فایل dll کامپایل کنید .