همانطور که ما برای مشتریانی که نیاز به ساخت سایت و بهینه سازی وب سایت (سئو)‌ دارند کار می کنیم، مشاهده می کنیم که برای بسیاری از مشتریان ما مشخص نیست که ساخت سایت چه منافعی برای آنها دارد و چه کاربردی می تواند برای آنها داشته باشد.

ما این منافع و کارایی های ساخت سایت را برای شما مشخص و برجسته می کنیم. هدف ما آموزش تغییرات استاندارد های وب سایت، ساخت سایت خوب، محتوای مناسب و سئو به مشتریان علاقمند می باشد. در حالی که وب سایت ها دائماً در حال تغییر و تحول از زمان ساختشان هستند، اما امروزه این تغییر و تحولات در ساخت سایت سریعتر صورت می گیرد.

تغییر الگوریتم های موتورهای جستجو می تواند یک شوک بزرگ برای موقعیت رتبه بندی (رنکینگ) وب سایت ها در لیست موتور جستجو (SERPS) باشد و جایگاه آنها را در عرض چند روز یا هفته پایین بیاورد. متاسفانه این امر بسیار رایج است. اکثراً سایت هایی با محتوای قدیمی و خسته کننده که به روزرسانی نشده اند به شدت ضربه می خورند.

با توجه به تمامی این موارد ما می خواهیم مشتریان و خوانندگان، حداکثر سود ممکنه از توسعه و تغییر وب سایت از طریق زمان واقعی جستجو، رسانه های اجتماعی و دیگر توسعه ها برای وب سایت را ببرند. چنین تغییراتی به همان اندازه که در دنیای کسب و کار و اطلاعات انجام شده، در وب سایت ها نیز در طول زمان ایجاد می شود.

برای گرفتن نتایج مطلوب در ساخت سایت و توسعهً آن باید موارد زیادی رعایت شود. واقعیت این است که همواره ایجاد تغییرات برای صاحبان وب سایت یک وضعیت کاملاً پیچیده می باشد. هر چند بسیاری از صاحبان وب سایت ترجیح می دهند که این اتفاق برای وب سایت شان نیافتد اما این تغییر و تحولات در وب سایت ها در طول زمان باید ایجاد شود. جایگزین آن نیز به آسانی برای کاربران و موتورهای جستجو یافت نمی شود.

در مواجهه با این انتخاب، بسیاری از صاحبان و مدیران وب سایت ها آنچه برای به روز نگه داشتن و تغییرات وب سایت لازم به اجرا می باشد را پیدا می کنند. با توجه به تغییرات تازه در الگوریتم موتورهای جستجو، دیگر اکثر افراد می دانند که باید وب سایت های قدیمی خود را تغییر و گسترش دهند. اگر ساخت سایت آنها به گونه ای قابل تغییر و گسترش باشد، تغییرات را انجام داده و در غیر این صورت اقدام به ساخت سایت جدیدی می کنند که مورد پسند موتورهای جستجو بوده و دارای قابلیت های بالقوه ای نیز می باشد.

اینطور که ما می بینیم، امروزه افراد تمایل زیادی برای موفقیت وب سایت خود نشان می دهند. البته در صورتی که در مورد “واقعیت های وب سایت” تحقیق کرده و قبل از اینکه با واقعیت های دردناکی مواجهه شوند، به آنها عمل نمایند.

  • باید یک برنامه برای ساخت سایت و توسعهء آن که عملاً کاربردی باشد پیدا نمایید. باید بدانید افراد چگونه یک وب سایت را پیدا می کنند، چگونه تشویق به باز کردن وب سایت ها می شوند، چگونه خرید می کنند، ابزارهای مفید مانند مقالات و ویدئو هایی که شما در وب سایت تان ارائه نموده اید را چگونه داونلود می کنند. ( تمامی این موارد در وب سایت بازتاب conversion rate می باشد.
    و یا چگونه ساختار ساخت سایت ها مورد پسند موتورهای جستجو قرار می گیرند؟ چگونه می توان سرعت بارگزاری صفحات را سریعتر افزایش داد؟ آیا برنامه ریزی برای رشد و ایجاد تغییرات در آینده برای وبلاگ، کارت های خرید آنلاین و درگر موارد را کرده اید؟ آیا صاحب وب سایت محدود به بستر های نرم افزاری منسوخ میزبانی در وب سایت خود می باشد؟
  • Conversion rate که در بالا به آن اشاره شد، در واقع به نوعی کلید موفقیت می باشد. صاحبان وب سایت باید بدانند که با افزایش بازدیدکننده چه کنند و چگونه از وجود آنها سود ببرند. چگونه می توانند از مخاطبین گاه و بیگاه وب سایت خود مشتریانی وفادار و کاربرانی پیگیر بسازند؟
  • هیچ وب سایتی تا به حال به صورت کاملاً تکمیل نبوده است. هر وب سایت موفقی نیاز به بروزرسانی به صورت مرتب و مداوم دارد تا همیشه در جریان بماند. کاربران وب سایت و موتورهای جستجو به طور یکسان نیاز به پیدا کردن وب سایت تکامل یافته دارند.یکی به مطالب با کیفیت بالا و مفید و به روز و دیگری به طور کلی به وب سایت های هدفمند و فعال نیاز دارد.
    یادگیری ترفندها و اطلاعات جدید در زمینهء ساخت سایت و گسترش آن ضروری است. به کارگیری نتایج حاصل از این یادگیری های جدید نیز بسیار ضروری می باشد. یک وب سایت به حیات خود احتیاج دارد در واقع ساخت سایت و توسعهء آن باید بر مبنای فعالیت های هدفمند زیادی در اینترنت صورت پذیرد.
    در حال حاضر دنیای مجازی وب و اینترنت بسیار پویاتر از چند سال گذشته می باشد و کتمان این حقیقت، اشتباه بزرگی می باشد! حال چگونه صاحبان وب سایت برای حضور در این دنیای بزرگ باید برنامه ریزی کنند؟ با آرزوی موفقیت برای تمامی صاحبان وب سایت و مدیران سایت های آینده که از یادگیری ساخت سایت و بهینه سازی وب سایت لذت می برند.