سلام خدمت شما دوستان عزیز و بزرگواران . امیدوارم حال تان خوب باشد.دوستان عزیز در این اموزش وردپرس با معرفی قطعه کد کاربردی در خدمت شما دوستان هستم ، با استفاده از قطعه کدی که در این مطلب برای شما معرفی می کنم می توانید زمان گذشته از تاریخ انتشار مطلب وردپرس را مشخص کنید و نشان دهید که پست های وب سایت وردپرس شما چند روز پیش منتشر شده است و شما از این قطعه کد تنها می توانید در وب سایت های وردپرس استفاده نمایید . شما با ادامه مطالب همراه باشید تا کد مورد نظر را معرفی کنم .

زمان گذشته از تاریخ انتشار مطلب وردپرس

پس شما دوستان برای این که تاریخ مطالب خود را به صورت روزهای گذشته در وب سایت نمایش دهید باید از کد زیر استفاده کنید که این کد به صورت :

۱
۲
۳
۴
۵
۶
۷
۸
۹
۱۰
۱۱
۱۲
function days_ago() {
$days = round((date('U') - get_the_time('U')) / (60*60*24));
if ($days==0) {
echo "امروز";
}
elseif ($days==1) {
echo "دیروز";
}
else {
echo "" . $days . " روز پیش";
}
}

حال شما دوستان عزیز باید این قطعه کد را در بخش تنظیمات قالب خود و فایل function.php کپی کنید . دوستان همیشه قبل از اضافه نمودن کدها به بخش function.php ، از این فایل نسخه پشتیبان بگیرید تا اگر مشکلی در اثر اضافه نمودن کد به وجو آمد رفع شود .

در ادامه شما دوستان باید قطعه کد زیر را در قالب وردپرس خود ذخیره نمایید ، شما می توانید این کد کوتاه را در هرجای قالب که می خواهید قرار دهید ، که در اینجا تعداد روزهای گذشته از انتشار یک مطلب را نشان داده می شود

۱
<?php days_ago(); ?>

دوستان عزیز اموزش وردپرس این مطلب به پایان رسید ، از این که شما دوستان با این اموزش کد وردپرس همراه من بودید ، کمال تشکر را دارم ، امیدوارم این اموزش مورد استفاده شما قرار بگیرد . در اموزش های کاربردی بعدی وردپرس همراه ما باشید .

با آرزوی موفقیت برای شما