خطر سئوی زیاد برای سایت

پس از انتشار الگوریتم seo over optimization یکسری محدودیت هایی در زمینه ی سئو بوجود آمد به طوریکه اگر بیش از حد از تکنیک های سئو استفاده شود گوگل از امتیاز سایت شما کم خواهد کرد .

zz

این الگوریتم قوانین و راه کارهای جدیدی را برای سئو کاران به همراه داشته است. در اینجا راه کارهایی به شما نشان خواهیم داد تا با استفاده از آن ها سئوی شما باعث کاهش امتیاز شما نشود.

کاهش لینک ورودی و افزایش کیفیت لینک ها از مهمترین نکات در الگوریتم جدید می باشد همچنین بهتر است ورودی سایت شما از وبلاگ ها و وب سایت هایی که با موضوع شما مرتبط هستند استفاده شود . برای این کار به غیر از لینک دادن به صفحه اصلی سایت به صفحات داخلی نیز لینک بسازید تا بک لینک سایت شما حالت طبیعی داشته باشد . استفاده از کلمات کلیدی به تعداد مناسب نیز از عواملی است که در رنکینگ سایت موثر می باشد ، در انتخاب کلمات کلیدی می توانید از کلمات کلیدی مترادف استفاده کنید ، اگر استفاده از کلمات کلیدی در جای مناسب و با تعداد مناسب به موتورهای جستجو نشان می دهد که سایت شما محتوای طبیعی دارد و اینکار خود باعث افزایش امتیاز و سئو می شود .

سعی کنید برای انتخاب کلمات کلیدی از کلماتی استفاده کنید که خیلی کوتاه نباشد زیرا استفاده ی بیش از حد از کلمات کلیدی کوتاه باعث می شود تا موتورهای جستجو این امر را به عنوان Over Optimization تشخیص دهند و سایت شما را جریمه خواهد کرد بنابراین توجه داشته باشید که در کلمات کلیدی از کلمات کلیدی طولانی تر هم استفاده کنید تا محتوای سایت طبیعی تر جلوه کند .

در بسیاری از سایت هایی که دارای فروشگاه اینترنتی هستند به علت فروش محصولات مرتبط با هم گوگل محتوای سایت شما را تکراری حساب خواهد کرد بنابراین برای جلوگیری از بروز این مشکل سعی کنید از مطالب تکراری ناخواسته و غیرعمدی سایت خود را کاهش دهید تا گوگل این کار شما را یک امتیاز مثبت حساب کند .

همچنین شما می توانید با انتخاب عنوان مناسب برای لینک داخلی سایت خود از خطرات سئو در امان بمانید