در این قسمت می خواهیم شما را با تکنیک های سئوی نهان آشنا کنیم.

دیگر روش های قدیمی سئو در بهینه سازی سایت شما اهمیت ندارد. تاکتیک های قبلی سئو همانند تراکم روی کلمات کلیدی، ساختن بک لینک های زیاد و غیره در آینده خیلی زود دیگر کارایی نخواهد داشت. گوگل در الگوریتم های جدید خود بر روی بهترین محتوا برای کاربران تاکید کرده است. در واقع گوگل مایل هست با این روش ۳۰ درصد ترافیکی که از موتورهای جستجوی دیگری همانند بینگ، یاهو و غیره به سمت وب سایت ها می روند را به سمت موتور جستجوی خود هدایت کند.

تاکتیک جدید سئو چیست؟

محتوای با کیفیت تولید کنید، و به کاربران اجازه دهید که وب سایت شما را برای بالابردن رنک وب سایت در موتورهای جستجو بهینه کنند. به آنها اجازه دهید که مطالب سایت را تحلیل کنند، رای دهند و لینک های صفحات را شیر کنند. به مجموعه ای از تاکتیک های بالا می توانیم سئو نهان بگوییم. یک تاکتیک سئو هنگامی است که شما می توانید بهینه سازی وب سایت را با افزایش کیفیت محتوا بدون در نظر گرفتن روش های قدیمی انجام دهید.
عوامل سئو نهان:

کیفیت و محتوای در ارتباط با کسب و کار.
شهرت نویسنده محتوا ( رنک نویسنده گوگل ابزار جدید سئو است که به زودی معرفی خواهد شد ).
گرفتن لینک های طبیعی از سایت های معتبر.
وقت مصرفی – هر چه قدر زمان مصرفی در سایت بیشتر باشد، رتبه بهتری را کسب خواهید کرد.
به اشتراک گذاشتن در رسانه های اجتماعی.
قدرت وب سایت.

چرا گوگل، تاکتیک سئو نهان را دوست دارد؟

سئو نهان تجربه بهتری برای توانمند سازی کاربران فراهم می کند. در واقع سئو نهان همانند دموکراسی کردن دنیای وب عمل می کند از آن لحاظ که به کاربران اجازه رای و تصمیم گیری برای افزایش رتبه سایت در نتایج جستجو خواهد داد. کلام آخر: در الگوریتم جدید سئو گوگل، کاربران هستند که با موتور جستجوی گوگل برای افزایش رنکینگ وب سایت به صفحات اول نتایج جستجو تصمیم گیری خواهند کرد.