لام خدمت دوستان عزیز
اگر شما می خواهید بازاریابی از طریق فیس بوک را انتخاب کنید یا وب سایت خود را از طریق فیس بوک به اطلاع سایرین برسانید،لازم است با دقت تمام این کار را انجام دهید ،زیرا بازاریابی از طریق فیس بوک کار ساده ای نیست، حال شاید ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که چرا بازاریابی در فیس بوک مشکل است؟
زیرا می بایست روزانه وقت بسیاری به این کار اختصاص بدهید،و همچنین اگر شما زمان طولانی به فیس بوک سر نزنید،تمامی زحمات شما به هدر می رود.

با داشتن صفحه ای تخصصی در زمینه ای در فیس بوک،کاربران تمام سوالات در این زمینه را امکان دارد از شما بپرسند و شما می بایست به تمامی سوالات انها جواب بدهید.امکان دارد شما به دلایل مختلفی نتوانید به فیس بوک سر بزنید که در این صورت نظرات و لایک های صفحه ی شما کاهش پیدا می کند و این یک خطر برای شما می باشد!!!!

شما باید توجه داشته باشید که کاربران فیس بوک برای ارتباط با دوستان خود به فیس بوک سر میزنند و کمتر به دنبال اطلاعات تخصصی و علمی می باشند، در ضمن شما باید بدانید که چه پیج تبلیغاتی را در فیس بوک راه اندازی کنید که متقاضیان بسیاری داشته باشد.

اثرات منفی فیس بوک در کسب و کار شما
اگر شما مدیر شرکتی باشید و هر روز در فیس بوک خود، عکس منتشر کنید و به لایک کردن مطالب دیگران بپردازید،شاید دیگران این گمان را بکنند که شرکت معتبری ندارید و برای جلب توجه و به منظور جذب مشتری ،به فیس بوک روی آورده اید، و با خود بگویند که این فرد از روی بیکاری همیشه در فیس بوک آنلاین می باشد و به شما اعتماد نکنند.

اثر فیس بوک در سئو
لینک های فیسبوک nofollow می باشند و تاثیری بر پیج رنک ندارند،و از طرفی فیس بوک دسترسی ربات گوگل به اطلاعات کاربرانش را محدود کرده است و ربات های گوگل نمی توانند به راحتی در فیس بوک به گشت و گذار بپردازند.اگر شما دوستان توجه داشته باشید،حتما دیده اید که با جستجو در موتورهای جستجو ،بسیاری از صفحات فیس بوک در نتایج گوگل نشان داده می شود، ولی پروفایل های شرکت ها،اشخاص و وب سایت های عضو فیس بوک و همچنین صفحات داخلی فیس بوک کمتر در نتایج جستجو نمایش داده می شود.

دوستان عزیز فیس بوک نسبت به سایر شبکه های اجتماعی تاثیر کمتری بر روی سئو دارد !!!اما اگر شما بتوانید روزانه چندین بازدید کننده از فیس بوک به سایت خود،بیابید تعداد بازدیدها ،Bounce Rate و زمان ماندن در سایت افزایش می یابد و این می تواند برای سئو مفید واقع شود

امروزه افراد بسیاری از فیس بوک استفاده میکنند،شما می توانید با ایجاد یک پیج برای شرکت خود ،با مشتریان قبلی خود ارتباطتان را حفظ کنید و مشتریان جدیدی پیدا کنید و هر وقت توانستید به این پیج سر بزنید.

از همراهی شما دوستان متشکرم
با موضوعات دیگر از بازاریابی اینترنتی با من همراه باشید.