بک لینک در طراحی سایت 

ارتباطات
کشف حوزه های اجتماعی bookmarking و لینک گرفتن از آنها همانند بسیاری از شبکه های اجتماعی دیگر امکان پذیر می باشد. پتانسیل ارتباط لینکها در اینگونه شبکه های اجتماعی بسیار زیاد است. بنابراین بر روی ارائه پیشنهاد مناسب برای افزایش ارتباط با شبکه های اجتماعی بیشتر کار کنید.

دستی بر قلم داشته باشید
هر صنعت و یا رشته ای که در آن زمینه فعالیت دارید، باید دربارهء آن موضوع دانش و اطلاعاتی بیشتر از حد معمول داشته باشید. دستی به قلم بگیرید، مقالات کوتاه و آموزنده با هدف تجدید نظر بر بازار کار خود بنویسید. می توانید این دست نوشنه ها را از طریق سندیکای دایرکتوری مقالات و یا ناشران در سایت های معتبر منتشر نمایید. وقتی مقاله شما منتشر شود به شما امتیاز ارائه بک لینک رایگان داده می شود.

انجمن و تالارهای گفتمان
با عضویت و مشارکت فعال در انجمن و یا تالارهای گفتگو که مرتبط با حرفهء طراحی وب سایت شما می باشد، به سرعت قادر به ساخت بک لینک هایی برای سایت خود با استفاده از قرار دادن فایلها در این تالار ها که به واقع امضای شما می باشد، خواهید شد. به شرطی که این اجازه را به شما بدهند.

در حالیکه “میزان سئو و بهینه سازی ” این لینکها قابل بحث می باشد، با این حال می توانید از مزایای تبلیغات در آن و یادگیری چیزهایی هرچند کوچک بهره مند شوید. هر چند گاهی کلمهء “هشدار” را مشاهده می کنید- اما به دلیل چند نظر بی مورد، این تالار ها را اسپم نکرده و به کار با این انجمن ها و دریافت بک لینک برای وب سایت خود ادامه دهید.

وبلاگ ها
نظر دادن برای وبلاگ ها، یکی از عمومی ترین تکنیکهای ساخت و دریافت بک لینک در جامعهء‌ سئو و بهینه سازی می باشد. می توانید از وبلاگ های متداول برای حرفه و سایت استفاده نموده و نظرات سازنده و مناسب خود را همراه با آدرس سایت خود برای آنها ارسال نمائید. مطمئن شوید که وبلاگ از نوع dofollow”” بوده چون نوع “nofollow”  آن سودمند نخواهد بود.

داشتن تمایز
همیشه هنگام ساخت بک لینک ها، برای داشتن سطح معینی سعی کنید از متنهای anchor متمایزی در سراسر صفحات وب خود استفاده نمایید. داشتن لینکهای یکسان و متنanchor  در تمامی صفحات وب باعث افزایش سطح وب سایت شما در لیست موتورهای جستجوگر می شود.

تعهد به لینکها
تعهد تعداد لینکهای مورد نظر خود برای پیوند به صورت ماهیانه را مشخص نمایید، و روش دستیابی به آن را به صورت ماهیانه تحقق بخشید. در شکستهای کوچک صبور باشید نتیجه تلاش شما، مثل پاداشی به خودتان بر می گردد.