سایت هایی که با قالب های تجاری وردپرس ساخته میشن،معمولا نسبت به سایت های دیگه حساس تر هستن و سهولت کاربری سایت برای باردیدکننده ها مهم تره نسبت به سایر سایت ها.چرا که منبع درآمد شما محسوب میشه.در آموزش هایی که پیش از این گفتیم نکاتی فراوانی رو برای داشتن یک سایت موفق ذکر کردیم.افزونه هایی که در این مقاله معرفی می کنیم پیش از این در سایت معرفی شدن و در این مقاله ومقاله ی بعدی، مجموعه ای اون ها رو به عنوان افزونه های ضروری برای سک سایت تجاری و شرکتی موفق معرفی می کنیم.

افزونه های ضروری برای سایت های تجاری وردپرس

بهینه سازی سایت تجاری با افزونه های سئو

افزونه seo by yoast

این افزونه نام اشنا به صورت کلی در سایت معرفی شده و اموزش کار با افزونه seo by yoast رو قبلا ارائه دادیم.

بهینه سازی سایت برای شبکه های اجتماعی

افزونه wpsocial

همه ی ما می دونیم که امروزه استراتژی های جدید گوگل در ۲۰۱۵ تغییر کرده و تاکید بیشتری بر شبکه های اجتماعی داره.در این بین افزونه ی کاملی مثل wpsocial معرفی شده که بهترین امکانات رو برای اجتماعی تر شدن سایت ما در اختیارمون میذاره.دکمه های شبکه های اجتماعی،برپسب های مربوط به شبکه ها،متا دیتا ها در توییتر از دیگر امکاناتی هست که با نصب این افزونه به وردپرس اضافه میشه.

 

ایجاد عکس هایی کاملا بهینه در سایت

سایت شما اگر در زمینه تچاری فعالیت داشته باشه عکس ها یکی از بخش های مهم اون هستن.بهترین افزونه هارو برای بهینه سازی عکس ها معرفی کردیم.

افزونه seo freindly image یکی از بهترین افزونه های موحوده.این افزونه به صورت اتومات،تگ های مخصوص رو به عکس ها اضافه می کنه.در واقع این کار رو برای تک تک پست ها انجام میده .ابزار کار این افزونه عنوان متن شما و کلمات کلیدی موجود در نوشتست.

 

ایجاد نقشه ی سایت و ثبت آن در گوگل وب مستر تولز

ساخت نقشه ی سایت به سادگی انجام میشه.بعد از این که سایت ساحته شد باید در وب مستر تولز گوگل ثبت شه.این سیستم جهت ایندکس راحت تر لینک های سایت شماست.در واقع سبب ایندکس مطالب و افزایش ترافیکی میشه که به سمت سایت شما هدایت میشه.

نقشه  سایت با ایجاد هر پست و برگه ای آپدیت میشه.

ارتباط پایدار با مشتریان از طریق contact from 7

با بیش از ۱۲ میلیون باز دانلود،این افزونه پرطرفدار ترین افزونه ی تجاری وردپرسه.افزونه contact from 7 ،سبب دسترسی سریع تر کاربران به مدیران و اظهار سوالات و پیشنهاداته.به هرحال بهترین افزونه فرم تماس همین افزونست که پیش از این نیز در سایت معرفی شده.