با سلام و عرض ادب و احترام و خسته نباشید خدمت شما دوستان و همراهان
دوستان عزیز امروز تلگرام جایگاهی باور نکردی در بین افراد به دست آورده است و بیشتر مردم وقت خود را در تلگرام می گذرانند ، پس باید شما مدیران وب سایت های وردپرسی به این موضوع توجه داشته باشید ، حال شاید برای شما دوستان عزیز این سوال پیش بیاید که این قضیه چه ربطی به وب سایت شما دارد و یا چه کمکی می تواند برای شما داشته باشد ، شما دوستان عزیز با این آموزش وردپرس همراه من باشید تا بتوانید موفقیت در کسب و کار خود را به دست آورید .

دوستان اگر توجه داشته باشید که تلگرام علاوه بر این که یاعث ارتباط در بین افراد است ، نقش مهمی برای تجارت الکترونیک هم دارد و افرادی دست به خرید و فروش در کانال های تلگرامی زده اند و یا حتی مطالب آموزشی خود را از طریق کانال های تلگرامی به اشتراک می گذارند تا افراد دیگر هم از ان ها استفاده ببرند و به خاطر اهمیت تلگرام ، افزونه های وردپرسی هم برای برقراری ارتباط بین سایت وردپرسی و تلگرام ساخته شدند ..

دوستان عزیز شما با استفاده از این افزونه ها می توانید به راحتی خبرنامه هایی را برای کاربران خود ارسال کنید و دیگر لازم نیس شما افزونه های مربوط به ارسال خبرنامه برای کاربران را در سایت وردپرسی خود نصب نمایید ، به راحتی با استفاده از افزونه تلگرامی می توانید با کاربران خود ارتباط برقرا نمایید و به آن ها اطلاع رسانی کنید ، دوستان افزونه های بسیاری در این زمینه به وجود می آمده اند که در این مطلب من به معرفی یکی از این افزونه ها می پردازم :
دوستان عزیز با استفاده از افزونه ای که امروز برای شما عزیزان در این پست معرفی می کنم شما می توانید به راحتی یک ارتباطی را در بین وردپرس و تلگرام ایجاد نمایید و خبرنامه های خود را هم در گروه های تلگرامی و همچنین در کانال تلگرام ارسال نمایید و به همین راحتی می توانید تبلیغاتی را انجام دهید و با کاربران خود ارتباطی آسان و سریع داشته باشید .

دوستان عزیز نحوه کارکرد این افزونه به این صورت می باشد که این افزونه یک ارتباطی را بین وردپرس و تلگرام ایجاد می کند که این کار با استفاده از ربات تلگرام انجام می شود و به شما دوستان این امکان داده می شود که خبرنامه های خود را به تلگرام ارسال نمایید و در کنار ارسال خبرنامه ها ، شما می توانید مطالب سایت وردپرسی خود را در کانال های تلگرامی به اشتراک بگذارید تا کاربران کانال تلگرام از آن استفاده کنند ، که دوستان برای انجام این کارها لازم نیست شما هیچ زحمتی بکشید !!!!!

دوستان عزیز اگر شما هم می خواهید از این مزیت های این افزونه برای وب سایت وردپرس خود استفاده نمایید و بتوانید وب سایت خود را به افراد معرفی نمایید و با کاربران خود ارتباط داشته باشید ، از لینک زیر فایل افزونه را دریافت نمایید :
دانلود افزونه Channeller – Telegram Channel Administrator
دوستان عزیز پس از این که شما عزیزان فایل افزونه را از لینک وق دریافت نمودید  حال نوبت به نصب افزونه در پنل مدیریتی وردپرس شما می باشد که شما عزیزان در قسمت افزونه ها ، افزونه مورد نظر خود را پیدا کنید و نصب نمایید و در نهایت پس از بارگذاری کامل افزونه ، افزونه را فعال نمایید . حال در ادامه نوبت به دسترسی به تنظیمات افزونه وردپرسی می باشد که شما در پنل وب سایت خود می توانید یک گزینه به اسم کانالر را پیدا کنید که حاصل فعال سازی این افزونه در وب سایت شما می باشد و سپس شما با کلیک بر روی این گزینه می توانید به تنظیمات افزونه دسترسی داشته باشید و تنظیمات دلخواه خود را انجام دهید ، حال شما دوستان عزیز با انتخای این گزینه با بخش ها و قسمت هایی برای انجام تنظیمات روبرو می شوید که در زیر به توضیحی درباره هر یک از آن ها می پردازم :

دوستان عزیز شما برای دریافت Token ربات تلگرامی باید در قدم اول ربات بسازید که باید از ربات تلگرام botfather@ استفاده نمایید .
سوابق ذخیره شود؟ : دوستان عزیز اگر شما تمایل دارید که تمامی فعالیت هایی را که انجام داده اید با این افزونه ذخیره نمایید یا خیر ، باید یکی از موراد خیر و یا بله را انتخاب کنید .
لیست کانال ها : دوستان عزیز در این بخش بایستی ای دی کانال هایی که می خواهید برای آن ها خرنامه تلگرامی شما ارسال شود را مشخی نمایید و در قبل از کانال وارد کردن @ را فراموش نکنید !!!!!!!
لیست گروه ها : دوستان عزیز در این قسمت هم شما می توانید آی دی گروه هایی که شما می خواهید برای آن ها مطالب شما ارسال شود و به اشتراک گذاشته شود را وارد نمایید .
قابلیت ارسال خبرنامه هنگام ایجاد post : دوستان عزیز در این بخش می توانید ارسال خبرنامه را برای بخش پست ها و نوشته ها فعال نمایید .
قابلیت ارسال خبرنامه هنگام ایجاد page : دوستان عزیز در این بخش می توانید ارسال خبرنامه را برای بخش برگه ها نیز فعال سازید
دوستان عزیز پس از انجام تنظیمات فوق و ذخیره سازی آن ها ، شما باید به بخش نوشته های پنل مدیریتی خود مراجعه نمایید و پس از وارد کردن نوشته های خود می توانید بر روی گزینه انتشار کلیک نمایید تا مطالب شما هم در سایت هم در کانال و گروه های تلگرامی که مشخص کرده اید منتشر شود ، به همین راحتی و بدون هیچ زحمتی !!!

دوستان عزیز به انتهای اموزش افزونه کاربردی وردپرس رسیدیم ، امیدورام این آموزش مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیرد . از همراهی شما دوستان تا انتهای آموزش سپاسگزارم