Moz Pro

مز که قبلا به نام سئومز شناخته می شد، یکی از بزرگترین نام های سئو است. سئوموزی ها ادعا دارند که ابزارشان دید عمیقی داشته و می تواند به راحتی هر ابزاری را بسازد که مثال ندارد. این مسئله در مزپرو نیز صدق می کند که خدمات آن فراتر از خواب هایتان است.
تصویرسازی! تحلیل! دیدگاه! و هر چیز دیگر از طریق فقط مزپرو. شما توانایی چک کردن رتبه های جست و جو گوگل برای تقریبا ۱۰۰۰ کلمه کلیدی متفاوت در هر روز را خواهید داشت. تنها لازم است کمی پول پرداخت کنید. مزپرو یک ابزار مجانی نیست. اما ارزش زیادی دارد و شما هزینه خدماتی که دریافت می کنید را پرداخت می کنید. قیمت آن چقدر است؟ قیمت ها از مدل استاندارد ۹۹ دلار تا مدل قدرتمند تا ۵۹۹ دلار متفاوت است. برای پرداخت های سالانه، تخفیف نیز در نظر گرفته می شود.
مزپرو را می توان در http://moz.com/products/pro پیدا کرده و ابزاری بسیار ارزشمند برای موفقیت کمپین سئو و بازاریابی اینترنتی است. علاوه بر هزینه، ارزش قابل توجه این ابزار تا زمانی که شما توانایی استفاده از ابزار را داشته باشید، باعث می شود افراد زیادی از این ابزار استفاده کند. اما اگر تنها به دنبال بررسی رتبه خود هستید، این ابزار گران قیمت است.