با سلام و عرض ادب و احترام و خسته نباشید خدمت شما همراهان برزگوار رجیران
دوستان عزیز در یکی دیگر از سری آموزش های وردپرس همراه شما هستیم ، شما دوستان عزیز هم در این آموزش همانند سری آموزش های قبلی همراه من باشید تا از این افزونه های کاربردی وردپرس در وب سایت خود استفاده نمایید .

دوستان عزیز همانطور که می دانید مدیریت و کنترل چند بخش و مسولیت به صورت همزمان کار سخت و دشواری است که امکان دارد نتوان به تمامی بخش های رسیدگی شود ، برای مثال دوستان عزیز وردپرسی رسیدگی به چندین وب سایت وردپرسی به صورت همزامان کار مشکلی است که یک فرد نمی تواند از پس تمامی مسولیت های آن بربیاد و مدیریت چندین سایت به صورت همزمان یکی از مشکلات مدیران وب سایت های وردپرسی می باشد ، زیرا مدیرانی که باید روزانه همه بخش های سایت را تحت نظر داشته باشند و در صورت ایجاد تغییرات و مشکلاتی در هر بخش به آنها رجوع کنند ، نمی توانند به طور همزمان به چندین سایت رسیدگی نمایند و در این صورت مدیران باید شبانه روز و قت خود را صرف رسیدگی به این سایت ها نمایند که این کار حتما برای آنها دردسر ساز می شود ، حال شما دوستان عزیز و مدیران وب سایت های وردپرسی راه حلی برای رفع این مشکل دارید ؟ اگر نمی دانید در این آموزش وردپرس همراه من باشید تا برای شما دوستان عزیز افزونه این در این زمینه معرفی کنم تا شما بتوانید به راحتی مدیریت چندین سایت را در دست بگیرید و به هیچ مشکلی برنخورید .

دوستان عزیز با استفاده از افزونه ای که امروز برای شما معرفی می کنم می توانید به راحتی مدیریت چندین سایت را در دست بگیرید که شما می توانید به راحتی مدیریت تمامی سایت های وردپرسی خود را در یک پیشخوان و پنل مدیریتی در دست بگیرید و مدیریت نمایید ، به جای این که به چندین پنل مدیریتی وب سایت مراجعه کنید و شما می توانید مدیریت چندین سایت را در یک پنل مدیریتی مدیریت نمایید ، به همین راحتی . اگر شما دوستان مشتاق به دریافت این افزونه شدید ، پس تا ادامه ی این اموزش همراه من باشید .

دوستان همراه شما با استفاده از افزونه وردپرس که امروز به شما معرفی می کنم با توجه به امکانات بی نظیری که دارد ، به شما دوستان امکان مدیریت بخش های مختلف چند وب سایت را می دهد و دوستان عزیز این افزونه دارای دو نسخه MainWP Plugin و MainWP child plugin می باشد ، که شما دوستان عزیز فقط لازم است که نسخه MainWP Plugin را بر روی وب سایت وردپرسی خود نصب نمایید و سپس شما دوستان عزیز نسخه MainWP child plugin را بر روی وب سایت های وردپرسی فرعی که می خواهید در پیشخوان وب سایت اصلی شما قرار بگیرد و مدیریت شان نمایید نصب کنید ، به همین راحتی . حال شما دوستان عزیز برای دریافت این دو افزونه و نصب آن ها بر روی وب سایت وردپرسی خود می توانید به لینک های زیر مراجعه نمایید و هر کدام از آنها را دانلود کنید :
دانلود افزونه MainWP Dashboard
دانلود افزونه MainWP Child

حال پس از این که شما عزیزان این دو افزونه را دانلود نمودید باید هر کدام از آنها را در پنل مدیریتی ، به همان صورتی که بیان کردم نصب نمایید ، که در ابتدا شما افزونه MainWP Plugin را در وب سایت اصلی وردپرسی خود نصب نمایید و فعال سازید و در ادامه شما به قسمت تنظیمات پنل مدیریتی خود بروید و در قسمت MainWP مراجعه نمایید و در نهایت از شما درخواست می شود که در سایت افزونه عضو بشوید و در ادامه شما با عضویت در این سایت می توانید نام کاربری و رمز عبور دریافت کنید و وارد شوید . حال پس از این که شما افزونه اصلی را در وب سایت خود نصب کردید ، نوبت به نصب افزونه MainWP child plugin می شود که شما باید این افزونه را در وب سایت های فرعی نصب کنید و فعال سازید ، پس از اینکه شما این افزونه را در سایت های فرعی خود نصب کردید ، حال باید به وب سایت اصلی وردپرسی خود بروید و در بخش تنظیماتی افزونه نصب شده ، سایت های فرعی را اضافه نمایید که برای انجام این کار بر روی Add New کلیک نمایید .

پس از این شما دوستان عزیز به راحتی می توانید تمامی بخش های سایت های دیگر را در پیشخوان سایت اصلی خود مدیریت نمایید . دوستان عزیز از این که با این آموزش افزونه وردپرس همراه من بودید سپاسگزارم ، در آموزش های وردپرس نیز همراه من باشید .