با آموزش غیر فعال سازی راهنمای ورود وردپرس در خدمتتان هستیم. هر کاربر وردپرسی هنگام ورود به حساب خود باید اطلاعاتی را وارد کند و در صورتی که اطلاعات وارد شده صحیح نباشد یا مشکلی در پایگاه داده رخ داده باشد و هر نوع مشکلی دیگر وردپرس یک راهنمای قرمز رنگ را در بالای کادر ورود با پیامی متناسب با خطای وارده قرار می دهد این پیام خطا در کنار راهنمایی ممکن است برای افراد سود جو راهنمایی باشد برای دسترسی به حساب کاربران در ادامه به شما می آموزیم که چگونه تمامی پیام های خطای ورود را به یک پیام ساده تغییر دهید. با رجیران همراه باشید.

آموزش غیر فعال سازی راهنمای ورود وردپرس

زمانی که برای مثال نام کاربری اشتباهی را حین ورود وارد نمایید وردپرس خطای “نام کاربری اشتباه” را به شما می دهدیا در صورتی که نام کاربری را به درستی ولی رمز عبور را اشتباه وارد کنید وردپرس اعلام می کند که رمز عبور وارد شده مربوط به این نام کاربری نیست و این پیام حدس زدن رمز عبور را بسیار ساده تر می کند و در کنار امکان ورود با ادرس ایمیل خطر ورود افراد سودجو به سایت شما بالا می رود. راه حل اول اجباری کردن ساخت یک رمز عبور قدرتمند برای کاربران است. در کنار این مورد از ترفند زیر نیز استفاده کنید.

 

مخفی کردن خطای ورود وردپرس

به آسانی کد زیر را به فایل Functions.php وردپرس خود اضافه کنید تا تمامی خطاهای ورود وردپرس به خطای “!Something is wrong”   تغییر کند.

function no_wordpress_errors(){

return ‘Something is wrong!’;

}

add_filter( ‘login_errors’, ‘no_wordpress_errors’ );

با استفاده از کد بالا اگر هر شخصی بنا به دلیلی نتواند وارد سایت شما شود. تمامی این اشخاص یک پیام را دریافت می کنند

 

امیدوارم از این مقاله استفاده کافی را برده باشید. مطالب تغییر صفحه ورود رجیران را نیز از دست ندهید