با عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما دوستان بزرگوار
دوستان عزیز در یکی دیگر از آموزش های وردپرس در رجیران همراه شما هستم ، در این آموزش برای شما دوستان به معرفی افزونه ی کاربردی وردپرس می پردازم ، شما دوستان هم تا انتهای این آموزش وردپرس همراه من باشید .

دوستان در آموزش های قبلی وردپرس ، افزونه هایی برای اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی برای شما دوستان معرفی کردم در این اموزش هم قصد دارم افزونه ای جدید برای اشتراک گذاری مطالب وردپرس شما در شبکه های اجتماعی بیان کنم ، پس شما دوستان بزرگوار که می خواهید از این افزونه استفاده نمایید با ادامه مطالب همراه باشید تا افزونه مورد نظر خود را دانلود کنید .

دوستان عزیز شما با استفاده از افزونه SocialPop می توانید گزینه ی اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را در مطالب و پست های وب سایت وردپرس خود اضافه نمایید و از این امکان برخوردار شوید و شما می توانید از امکانات بسیار زیاد این افزونه استفاده کنید و به شخصی سازی این افزونه بپردازید و دکمه اشتراک گذاری مطالب در وردپرس را برای خود سفارشی کنید .

شما دوستانی که می خواهید این افزونه را دریافت نمایید به لینک زیر مراجعه کنید و فایل افزونه را دانلود کنید :

خب شما عزیزان پس از این که افزونه را دریافت نمودید ، در بخش افزودن افزونه پنل مدیریتی خود نصب نمایید و در نهایت افزونه را فعال سازید تا به تنظیمات این افزونه دسترسی داشته باشید . دوستان تنظیمات این افزونه بسیار ساده می باشد و شما می توانید شبکه های اجتماعی مختلف را انتخاب نمایید تا مطالب شما در این شبکه به اشتراک گذاشته شود .

به انتهای یکی دیگر از افزونه های کاربردی وردپرس رسیدیم ، از همراهی شما دوستان تا انتهای این آموزش سپاسگزاریم ، با آموزش های وردپرس رجیران همراه ما باشید